Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do krajów nadbałtyckich

9 czerwca 2015r. klasa 1c1 wybrała się na 5dniową wycieczkę do krajów nadbałtyckich O godz. 5:00 wyjechaliśmy w stronę Łotwy. Po drodze odwiedziliśmy Birże na Litwie, a następnie udaliśmy się do hotelu w Rydze. Po obiado-kolacji poszliśmy na spacer po starym mieście. 10 czerwca zwiedziliśmy stolicę Łotwy z przewodnikiem, a następnie udaliśmy się do Siguldy gdzie przejechaliśmy się kolejką linową oraz odwiedziliśmy Park Narodowy Gujana. W tym mieście zostaliśmy na jedną noc.

11 czerwca ok. 8:00 wyruszyliśmy do Estonii, po drodze zatrzymaliśmy się na morzem bałtyckim. Do stolicy dotarliśmy ok. godz. 15. Tam zwiedziliśmy stare miasto z przewodnikiem, a następnie udaliśmy się do hotelu.

12 czerwca mieliśmy bardzo wczesną pobudkę, już o 6:00 stawiliśmy się na śniadaniu. Przez 2,5h płynęliśmy promem po czym dopłynęliśmy do Helsinek gdzie do godziny 21 zwiedzaliśmy miasto z przewodnikiem, o godz. 21:30 wypłynęliśmy w drogę powrotną. Następnego dnia o godz. 10:00 wyjechaliśmy w stronę Ełku. Po drodze zatrzymaliśmy się nad morzem oraz zwiedziliśmy Kowno. Ok. godz. 22 dojechaliśmy na miejsce. Po pięciu dniach przyjemnych wędrówek byliśmy starsi o wspólny czas i wiedzę którą zdobyliśmy. Od teraz wiemy, że torfowiska bywają bardzo niebezpieczne, a słowiański przykuc jest tylko dla prawdziwych Słowian. Zawsze będziemy miło wspominać tę wycieczkę i już zastanawiamy się jakie miejsca odwiedzimy za rok.