Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Święto Szkoły - Regulaminy

REGULAMIN

 I. Regulamin Festiwalu Piosenki Obcojęzycznej:

  1. Festiwal pod nazwą Singing Red Bricks jest imprezą edukacyjną przeznaczoną dla uczniów uczących się języków obcych.
  2. W Festiwalu mogą wziąć udział indywidualni wykonawcy oraz zespoły (liczba osób             w zespole nie powinna przekraczać 10).
  3. Każdy wykonawca/zespół prezentuje jeden utwór muzyczny.
  4. Wykonawcy przygotowują podkład muzyczny we własnym zakresie (akustyczny lub „karaoke”)
  5. Podkład muzyczny typu „karaoke” powinien być z minimalną ilością nagranego wokalu (np. chórek) nagrany w formacie mp3.
  6. Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia chęci uczestnictwa w konkursie do 10 marca 2015 r. na załączonej karcie zgłoszeniowej zawierającej następujące dane:
  • - imię i nazwisko opiekuna, telefon kontaktowy i e-mail opiekuna,
  • - imię i nazwisko wykonawcy,
  • - nazwa zespołu,
  • - ilość osób w zespole,
  • - kategoria (,, Solówki’’ i ,,Zespoły’’),
  • - tytuł piosenki, oryginalny wykonawca,
  •    - typ akompaniamentu (akustyczny lub „karaoke”)

Kartę zgłoszeniową prosimy wysłać na adres Pani Justyny Raciborskiej  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w formie załącznika, w temacie koniecznie wpisując SINGING RED BRICKS 2015

  1. Najpóźniej do 10 marca uczestnicy konkursu zobowiązani są do dostarczenia organizatorowi konkursu podkładu muzycznego w formacie mp3. Podkład można dostarczyć na nośniku elektronicznym lub wysłać jako załącznik do zgłoszenia na wyżej wymieniony adres mailowy.
  2. Organizatorzy zapewniają nagłośnienie oraz mikrofony. Sprzęt muzyczny do akompaniamentu należy dostarczyć we własnym zakresie.
  3. Wykonawcy będą występować zgodnie z harmonogramem udostępnionym na stronie internetowej szkoły i przesłanym na adres mailowy opiekuna.
  4. Za udział w Festiwalu przewidujemy nagrody.              

II. Regulamin Turnieju Siatkówki Mieszanej.

  1. Zawody rozegrane zostaną na hali sportowej I LO.
  2. W turnieju bierze udział drużyna licząca 10 zawodników (5 chłopców, 5 dziewcząt).
  3. W czasie gry na boisku musi być trzech chłopców i trzy dziewczyny.
  4. System rozgrywek uzależniony jest od liczby zgłoszonych drużyn.
  5. Drużyny walczą o puchar Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego w Ełku.

III. Informacje dotyczące konkursu „Erudyta”.

  1. „Erudyta” to konkurs wiedzy ogólnej.
  2. Udział w konkursie biorą reprezentacje 3-osobowe z każdego gimnazjum.
  3. Za udział w konkursie przewidujemy nagrody.

Więcej informacji możecie uzyskać pod numerem telefonu 87 610 30 30 w.17