Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Nowa witryna WWW

Czy podoba Ci się nowy serwis I LO im. S. Żeromskiego w Ełku?

1 możliwych do oddania głosów

jVS by www.joomess.de.

Uczniowie klas III. Deklaracje maturalne w postaci elektronicznej.

Wypełnianie deklaracji maturalnych w wersji elektronicznej

 wg harmonogramu zamieszczonego poniżej.

 Od 16 października przystąpimy do opracowania deklaracji maturalnych w wersji elektronicznej. Wersje elektroniczne uzupełnione zostaną na podstawie wersji papierowych (nic w nich nie zmieniamy!) w sali informatycznej 211.

 

 Obecność obowiązkowa!

 Harmonogram uzupełniania deklaracji.

 Klasa

Wersja elektroniczna

3A

2 lekcja  16.10.14 czwartek

3B

4 lekcja  16.10.14 czwartek

3C

6 lekcja  16.10.14 czwartek

3D1

3 lekcja  17.10.14 piątek

3D2

5 lekcja  16.10.14 czwartek

3 E1

3 lekcja  21.10.14 wtorek

3 E2

2 lekcja  24.10.14  czwartek

3 E3

4 lekcja  24.10.14  czwartek

 

Prosimy o zapoznanie się z instrukcją wypełniania wersji elektronicznej deklaracji maturalnych.

 Prosimy o przećwiczenie w domu wypełnianie deklaracji elektronicznej. Deklarację znajdziecie na stronie:

 http://maturzysta.vulcan.pl (użyjcie Internet Explorera)

 Korzystając z bezpiecznego połączenia (na dole strony - Gwarancja poufności danych), powinniście wybrać:

Deklaracja absolwenta przystępującego do egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2014/2015 po raz pierwszy oraz nacisnąć przycisk DEKLARACJA.

 Identyfikator szkoły można wpisać fikcyjny (999999-xxxxx),a następnie wypełniacie tak, jak wersję papierową.

 Na dole arkusza wciskacie AKCEPTUJ, przechodzicie do podsumowania (Potwierdzono poprawność wprowadzonych danych) oraz wybieracie dwa warianty zapisania pliku:

 Pobierz *.deklaracja

Pobierz *.pdf

 Przećwiczcie zapisanie obu plików na własnych komputerach. Plik *.pdf możecie otworzyć i sprawdzić poprawność zapisu.

                                                                                            Powodzenia !

 


Instrukcja wypełniania wersji elektronicznej deklaracji maturalnych.

 Deklaracja na stronie: http://maturzysta.vulcan.pl (używamy Internet Explorera);

 Korzystamy z bezpiecznego połączenia (na dole strony - Gwarancja poufności danych);

 Zostawiamy domyślny wybór deklaracji (matura 2014_15 – po raz pierwszy);

 W formularzu aktywnym wypełniamy:

  • dentyfikator szkoły: 280501-0111J;
  • symbol oddziału (wielka litera) i numer w dzienniku (np. A 1)

UWAGA:

  • klasa A – symbol A,
  • klasa B – symbol B,
  • klasa C – symbol C, 
  • klasa D1 – symbol D,
  • klasa D2 – symbol H, 
  • klasa E1 – symbol E,
  • klasa E2 – symbol F,
  • klasa E3 – symbol G

 (rok ukończenia szkoły jest zaznaczony);

  • Dane osobowe wypełniamy literami pisanymi (nie wielkimi !) np. Nowak Jan;
  • Datę urodzenia wg formatu rok-miesiąc-dzień (Uwaga! W deklaracjach papierowych jest inaczej);
  • Po wpisaniu miejscowości automatycznie wpisuje się poczta, co czasami wymaga ręcznej korekty np.
  •    Miejscowość: Zelki 1     Poczta: Wydminy

 

W części ustnej A – przedmioty obowiązkowe:

  • język polski jest już odznaczony;
  • język nowożytny np. j. angielski

 

W części ustnej B – przedmioty dodatkowe:

 Dodatkowe języki, które chcecie zdawać ustnie np. j. francuski    poziom – NIC NIE WYBIERACIE!

 

W części pisemnej A - przedmioty obowiązkowe:

  • język polski, matematyka – poziom jest już odznaczony (lub trzeba uzupełnić ręcznie)
  • język obcy nowożytny (język taki sam  jak wybrany w części ustnej) – poziom podstawowy

 

W części pisemnej B - przedmioty dodatkowe:

  •  wybieracie przedmiot i poziom np. matematyka;  poziom rozszerzony

Uwaga !

Jeśli chcecie zdawać dodatkowy język obcy ustnie i pisemnie, musicie ten sam język wybrać

W części ustnej B – przedmioty dodatkowe oraz w części pisemnej B - przedmioty dodatkowe.

Zdający informatykę wybierają środowisko komputerowe (Windows – domyślnie), programy użytkowe oraz język programowania.

Rodzaj deklaracji oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest zaznaczone domyślnie.

 Na dole arkusza wciskacie AKCEPTUJ, przechodzicie do podsumowania (Potwierdzono poprawność wprowadzonych danych – przeczytajcie uważnie !) oraz wybieracie dwa warianty zapisania pliku:

 Pobierz *.deklaracja

Pobierz *.pdf

Oba pliki zapisujecie w wyznaczonych folderach (z nazwą oddziału).